انیمیشن خاله ریزه و قاشق سحرآمیز Supūn Obasan 1984 ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (1983–1984)

* قسمت 123 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 10 دقیقه کشور:

خاله ریزه به همراه همسرش در یک خانهٔ کوچک روستایی زندگی می‌کند. او یک قاشق چای‌خوری دور گردنش آویزان می‌کند که هر از گاه او را به اندازهٔ قاشقش کوچک می‌کند ولی خود قاشق که او باید بر پشت خود حمل کند، کوچک نمی‌شود. او همواره پس از مدتی به اندازهٔ اصلی خود بر می‌گردد.

رضایت کاربران
93% (13 رای)

خاله ریزه (به ژاپنی: スプーンおばさん Supūn Obasan) یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی از محصولات استودیو پیرو است که از آوریل ۱۹۸۳ تا مارس ۱۹۸۴ از شبکهٔ ان‌اچ‌کی پخش شد.

این مجموعه بر پایهٔ مجموعه کتاب‌های کودکان به نام بانوی قاشق چای‌خوری، اثر آلف پرویسن نویسنده نروژی ساخته شده است. این سریال بعدها در کشورهای متعددی پخش شد.

داستان

خاله ریزه به همراه همسرش در یک خانهٔ کوچک روستایی زندگی می‌کند. او یک قاشق چای‌خوری دور گردنش آویزان می‌کند که هر از گاه او را به اندازهٔ قاشقش کوچک می‌کند ولی خود قاشق که او باید بر پشت خود حمل کند، کوچک نمی‌شود. او همواره پس از مدتی به اندازهٔ اصلی خود بر می‌گردد.

 

توجه: اگر قسمتهایی از این مجموعه دارای صدای اصلی میباشد به دلیل نبودن صوت دوبله فارسی آن بوده است و ما برای اینکه ترتیب آرشیو مجموعه حفظ شود مجبور به قرار دادن بعضی از قسمتها با صدای اصلی میباشیم.

 

وضعیت لینک های زبان اصلی (ژاپنی) : قسمتهای 21 – 25 – 31 – 38 – 41 – 42 – 43 – 44 – 51 – 53 – 55 – 56 – 57 – 61 – 66 – 67 – 75 – 77 الی آخر

( Fa در آدرس لینکها به معنی این است که آن قسمت دوبله فارسی است و Ja  به معنی این است که آن قسمت دارای زبان ژاپنی و بدون دوبله فارسی می باشد)

 

 

  • زبان: فارسی و ژاپنی

10 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام
    متاسفانه صوت دوبله فارسی این دو کارتون زیبا هم موجود نیست

  2. Asghar میگه

    سلام شب تون بخیر. باز هم ممنون از سایت عالی تون. اگه امکانش هست کارتون گوش مروارید و مسافرکوچولو رو هم بذارید تشکر

  3. Asghar میگه

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت عالی تون.ه امکانش هست کارتون پینوکیو رو هم بزارید.

  4. Master میگه

    سلام آقا عطای عزیز ممنون از لطف شما
    ما هم دوست داریم تمامی آثار کمدی مخصوصا کارهای جناب مدیری عزیز را ارتقا بدیم ولی هر سریال ایشان 90 قسمته و نرم افزار هوش مصنوعی بسیار زمانبره و فعلا تمرکز ما روی محتواهایی است که سالهای ساله کنج پستوها خاک میخوره و کسی به فکر ارتقاشون نیست.
    امیدوارم در آینده بتونیم آرزوی شما و خودمون و خیلی دیگه از عزیزان رو برآورده کنیم البته باز هم زمان ارتقاشون مشخص نیست کی انجام بشه.

  5. Master میگه

    سلام ممنون از لطف شما
    کارتون میو میو هنوز نتونستیم نسخه باکیفیتی ازش برای ارتقا پیدا کنیم البته با زیر نویس چسبیده چینیشو خیلی وقته داریم ولی باز هم در حال جستجو برای نسخه بدون زیر نویس و کیفیت بالا هسنیم.

  6. Master میگه

    با سلام خوشحالیم که با سایت خودتون همراهید
    در خصوص کارتون ماسک و لوک خوش شانس متاسفانه صوت دوبله فارسی آنها وجود ندارد ولی کارتون فوتبالیستها اگر حجم در خواستهای عزیزان اجازه بده حتما ولی کی نوبت ارتقاش برسه مشخص نیست.

  7. Asghar میگه

    سلام خسته نباشید. ممنون از سایت عالی تون. من هر روز سایت شما رو چک میکنم ببینم چه کار جدیدی گذاشتید. اگه امکانش هست کارتون ماسک و لوک خوش شانس قدیمی و فوتبالیست ها رو هم بذارید

  8. Asghar میگه

    سلام خسته نباشید ممنون بابت کارتون خاله ریزه. اگه امکانش هست کارتون میو میو عوض میشه رو هم بذارید

  9. Ata میگه

    سلام وعرض ادب ،ادمین جان عزیزبخداسایتتون بیماننده.ممنونم بخاطراین کارتون زیبایکی ازبزرگترین آرزوم هام اینه که آثارمهران مدیری روارتقاکیفیت بدیدپاینده وماناباشید

دیدگاهتان را بنویسید!