انیمیشن آرتور شاه و شوالیه‌های عدالت King Arthur & the Knights of Justice 1992 ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (1992–1994)

* قسمت 13 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 20 دقیقه کشور:

هنگامی که شاه آرتور واقعی و شوالیه هایش توسط مورگانا دستگیر می شوند، مرلین طلسم می کند تا یک تیم فوتبال آمریکایی به نام شوالیه ها به رهبری آرتور کینگ را به گذشته بیاورد تا به آزادی پادشاه واقعی کمک کند و نقشه های شیطانی مورگانا را متوقف کند...

رضایت کاربران
100% (4 رای)

آرتور شاه و شوالیه‌های عدالت (به انگلیسی King Arthur & the Knights of Justice) عنوان انیمه‌ای به نویسندگی جان کالوپین و کارگردانی استفان مارتینر به زبان انگلیسی از ۱۳ سپتامبر سال ۱۹۹۲ شروع و در ۱۲ دسامبر سال ۱۹۹۳ به اتمام رسید.

آرتور پندراگون شاه قصه‌ها چگونه از بین رفت. آرتور پسر اتر پندراگون کسی که تاریخ انگلستان را با افسانه گره زد. در هیچ دست نوشته دربارهٔ مرگ آرتور به صورت دقیق ننوشته. در مورد مرگ آرتور چند نوع نظریه وجود دارد اولین نظریه که بهش برمی‌خوریم این است که آرتور به دست شخصی به نام مردرد کشته شده. بعضی افراد معتقد هستند که مردرد پسر وی بوده‌است؛ و بعضی افراد او را یک لرد جنگجو می‌دانند که در تصاحب یک قطعه زمین با آرتور وارد جنگ شد. البته در یکی از نظریه‌ها تا حدودی ثابت شده‌است که آرتور به دست ماری خفه شده‌است. همچنین در یکی از کتاب‌ها گفته شده که ان مار بدست مرگان لفیو خواهر ناتنی او پرورش یافته‌است. مرگانا برای بدست آوردن تاج وتخت چندین بار آرتور را مورد حمله قرار داد ولی هیچ یکبار موفق به کشتن وی نشد. مرلین-شبح شاه-در دربار کارلاین-از منتخب فیلم‌هایی هستند که از روی داستان آرتور ساخته شده‌است. همین‌طور در بازی قلعه فردی بنام آرتور وجود دارد که منظوراز آرتور پندراگون دارد. با توجه به سالهای گذشته فیلم‌های زیادی ساخته شود که در ان پسری بنام آرتور است که شمشیری را از دل سنگ به بیرون می‌کشد؛ که منظور از همان شمشیر اکس کالیبر یا کانوبلین دارد. و…

 

متاسفانه صوت دوبله فارسی این کارتون زیبا به صورت کامل موجود نیست بنابراین برای قسمتهایی که دوبله آن موجود نبود از زیر نویس فارسی با (ترجمه ماشینی) استفاده شده است.

وضعیت لینکهای دانلود :

قسمت های زیر نویس فارسی : قسمتهای 9 تا آخر

توجه بفرمایید این کارتون در دو فصل 13 قسمته می باشد یعنی 26 قسمت می باشد . ما فصل اول را ارتقا دادیم و به علت موجود نبودن زیر نویس دقیق فارسی فصل دوم ارتقا داده نشد اگر به ادامه ارتقا این کارتون زیبا با همین زیرنویس ترجمه ماشینی تمایل دارید در کامنت های خود در همین پست عنوان نمایید.

 

  • زبان: فارسی و انگلیسی
  • نویسنده: Diane Paloma Eskenazi

دیدگاهتان را بنویسید!