انیمیشن عروسکی آقای با 1980 Mekk Elek az ezermester ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (1980)

* قسمت 13 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 8 دقیقه کشور:

یک بز به نام مک الک (معروف به Mekk Mester) است. مک الک تظاهر می کند که یک استاد همه فن حریف است، اما در واقعیت تقریباً هیچ چیز نمی داند. او دست خود را در بسیاری از مشاغل امتحان می کند، مشاغل و کمیسیون های مختلفی را بر عهده می گیرد، اما برای مدت طولانی ثابت می کند که برای همه آنها مناسب نیست.

رضایت کاربران
80% (5 رای)
Mekk Elek، az ezermester یک مجموعه فیلم عروسکی تلویزیونی مجارستانی است که از سال 1974 تا 1975 پخش شد و توسط Pannónia Filmstúdió در سال 1973 تولید شد. این مجموعه فیلم بلند به کارگردانی István Imre و تهیه کنندگی Sándor Gyöpes و János Komlós ساخته شده است. فیلمنامه توسط József Romhányi نوشته شده است، فیگورها و دکورها توسط Iván Koós طراحی شده اند و موسیقی توسط György Ránki ساخته شده است. در مجارستان توسط Magyar Televízió، MTV1، MTV2، Duna TV و Duna World پخش شد.
شرح داستان
یک بز به نام Mekk Elek (معروف به Mekk Mester) است. مک الک تظاهر می کند که یک استاد همه فن حریف است، اما در واقعیت تقریباً هیچ چیز نمی داند. او دست خود را در بسیاری از مشاغل امتحان می کند، مشاغل و کمیسیون های مختلفی را بر عهده می گیرد، اما برای مدت طولانی ثابت می کند که برای همه آنها مناسب نیست. او خانه خود را با 13 پرچم شرکت تزئین می کند که هر کدام نشان دهنده یک شغل است. در این مشاغل، مک الک دست خود را یکی پس از دیگری امتحان می کند – در هر قسمت از مجموعه فیلم های عروسکی، حرفه جدیدی رخ می دهد – تقریباً همیشه با موفقیت کمی. ظاهراً مک الک تا حدودی از این حرفه آگاهی دارد، اما همیشه تعمیر را ناقص یا به قیمت خسارت انجام می دهد. در یک خانواده خرس، در اوج زمستان، سقف کاشی را پایین می آورد تا اجاق کاشی بسازد، آن را با مهارت سر هم می کند، اما بدون سقف، سرما وارد آپارتمان می شود، اجاق گاز نمی تواند گرم کند. گردآورنده غلات، هورسگن، آسیاب بادی می‌سازد، اما فراموش می‌کند که آسیاب خوش‌ساخت را محکم کند و تیغه‌های آن ساختمان را مانند هلیکوپتر به آسمان می‌فرستد. علاوه بر این، با وجود اینکه بی صداقتی او آشکار است و مشتریان ناراضی هستند، با زنای خود به این امر می افزاید و حتی مبلغ ناچیزی را می طلبد که باعث عصبانیت سایر حیوانات می شود و همان چیزی که مک الک تازه ثابت کرده است. نالایق از صفوف شرکت اخراج می شود. سرانجام در قسمت آخر، او در خانه آخرین شرکت، شرکت «خیاطی» می ماند، زیرا الک مک استعداد خود را برای این شغل ثابت می کند.
توجه : قسمت های 9 تا 13 با زبان اصلی می باشند.
  • زبان: فارسی و مجارستانی

دیدگاهتان را بنویسید!