دانلود انیمیشن خاطره انگیز داستان پلاستوس 1980 Plastusiowy pamiętnik ارتقا کیفیت یافته با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 8 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 10 دقیقه کشور:

مردی از پلاستیک - ساخته شده توسط دانش آموز کلاس اولی توسیا را روایت می کند. روایت به صورت اول شخص از دیدگاه پلاستوش است که وقایع مربوط به او، دوستانش را از قلمدان توسیا (شامل مداد، خودکار، چاقو، نوک و پاک کن موش) و خود دختر می‌نویسد.

رضایت کاربران
100% (5 رای)

داستان پلاستوس – مردی از پلاستیک – ساخته شده توسط دانش آموز کلاس اولی توسیا را روایت می کند. روایت به صورت اول شخص از دیدگاه پلاستوش است که وقایع مربوط به او، دوستانش را از قلمدان توسیا (شامل مداد، خودکار، چاقو، نوک و پاک کن موش) و خود دختر می‌نویسد. .

در سال 1980، این کتاب در یک سریال انیمیشنی به کارگردانی زوفیا اولداک و در سال 1981 یک داستان موزیکال با ایرینا کویتکووسکا در نقش پلاستوش اقتباس شد.

توجه : متاسفانه صوت دوبله فارسی این انیمیشن خاطره انگیز موجود نیست و ما فقط برای عزیزانی که با این انیمیشن زیبا خاطره دارند آن را ارتقا دادیم. اگر دوستان از فایل صوتی دوبله فارسی این انیمیشن مطلع هستند به ما اطلاع بدهند تا صوت دوبله جایگزین صدای اصلی شود.

  • زبان: لهستانی

دیدگاهتان را بنویسید!