دانلود سریال ایرانی پایتخت فصل 3 محصول سال 1393

* قسمت 14 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 50 دقیقه کشور:

ارسطو برای سومین بار عاشق شده‌است و قصد برپایی مراسم عروسی دارد. نقی که در حال ساخت خانه خود است، این مراسم را در همان خانه نیمساز برگزار می‌کند و شام مراسم را هم هما به عهده می‌گیرد. اوس موسی (معمار مشهدی ساختمان) به نقی اصرار می‌کند تا ستونی را وسط خانه نصب کند ولی نقی قبول نمی‌کند. مراسم برگزار می‌شود و بعد از شام هنگامیکه همه مشغول رقص و پایکوبی در طبقه دوم هستند ساختمان فرو می‌ریزد و همه مصدوم می‌شوند. چند هفته از این ماجرا می‌گذرد و نقی در خانه خواهرش فهیمه سکونت دارد و با ارسطو قهر کرده‌است...

رضایت کاربران
34% (6 رای)

پایتخت ۳

نام فصل سوم از مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت که به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده و به تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته شده‌است؛ این مجموعهٔ در نوروز ۱۳۹۳ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این سریال از سوی ماهنامه همشهری آیه به عنوان دینی‌ترین و اجتماعی‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۳ برگزیده شد.

خلاصه داستان

ارسطو برای سومین بار عاشق شده‌است و قصد برپایی مراسم عروسی دارد. نقی که در حال ساخت خانه خود است، این مراسم را در همان خانه نیمساز برگزار می‌کند و شام مراسم را هم هما به عهده می‌گیرد. اوس موسی (معمار مشهدی ساختمان) به نقی اصرار می‌کند تا ستونی را وسط خانه نصب کند ولی نقی قبول نمی‌کند. مراسم برگزار می‌شود و بعد از شام هنگامیکه همه مشغول رقص و پایکوبی در طبقه دوم هستند ساختمان فرو می‌ریزد و همه مصدوم می‌شوند. چند هفته از این ماجرا می‌گذرد و نقی در خانه خواهرش فهیمه سکونت دارد و با ارسطو قهر کرده‌است.

  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!