دانلود فیلم ایرانی کمدی دو نفر و نصفی محصول سال 1370

مدت زمان: 81 دقیقه کشور:

فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» درباره زن جوانی است که دختر ۱۱ ماهه‌ اش، پریسا را به پارک می‌ برد، اما کالسکه در سراشیبی پارک به حرکت درمی‌ آید و از پارک خارج می‌ شود. زن مسیری را به دنبال کالسکه می‌ دود اما در نهایت آن را گم می‌ کند. کالسکه مقابل خانه دو پسر عمو، به نام‌ های «خسرو» و «علی‌ رضا» متوقف می‌ شود. خسرو راننده است و علیرضا عکاس دوره‌ گرد و دلقک. پسر عموها سعی می‌ کنند پریسا را به دیگران بسپارند و از دست او خلاص شوند، اما کسی حاضر نمی‌ شود از او نگهداری کند.

رضایت کاربران
80% (5 رای)

دو نفر و نصفی

عنوان فیلمی سینمایی ساخته یدالله صمدی، محصول سال ۱۳۷۰ ایران است. صمدی این داستان را با نگاهی به داستان سه مرد و یک سبد اثر کولین سِرو نوشته‌است.

علیرضا خمسه با بازی در دو نفر و نصفی، در سال ۱۳۷۰، کاندیدای بهترین بازیگر نقش دوم مرد در بخش مسابقهٔ سینمای ایران گردید.

 

داستان

زن جوانی (آتنه فقیه‌نصیری) دختر ۱۱ ماهه‌اش، پریسا را به پارک می‌بَرَد، اما کالسکه در سراشیبی پارک به حرکت درمی‌آید و از پارک خارج می‌شود. زن مسیری را به دنبال کالسکه می‌دود، اما در نهایت آن را گم می‌کند. کالسکه مقابل خانهٔ دو پسرعمو، به نام‌های خسرو (فرامرز قریبیان) و علی‌رضا (علیرضا خمسه)، متوقف می‌شود. خسرو راننده است و علیرضا عکاس دوره‌گرد و دلقک. پسرعموها سعی می‌کنند پریسا را به دیگران بسپارند و از دست او خلاص شوند، اما کسی حاضر نمی‌شود از او نگهداری کند. در نهایت، مجبور می‌شوند خود از پریسا مراقبت کنند. آن دو به‌تدریج به دختر کوچک علاقه‌مند می‌شوند و حضور پریسا زندگی این دو مرد مجرد را به‌کلی تغییر می‌دهد….

2 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام
    درخواستها بسیار زیاده و معلوم نیست کی بتونیم فیلمهای مورد نظر را ارتقا بدیم.

  2. مقدم میگه

    سلام وقت بخیر
    بلاخره بعد وقفه طولانی فیلم ایرانی هم گذاشتید
    خسته نباشید
    لطفن خواهشن فیلم‌های اجاره نشینها و شکار خاموش از بهترین سینمای ایران را خارج از نوبت با کیفیت بالا قرار بدین
    قطعن مورد استقبال علاقمندان قرار میگیره
    بینهایت سپاسگزارم

    در ضمن جناب ادمین بخش نظرات یسری سریال‌ها بسته شده

دیدگاهتان را بنویسید!