دانلود کارتون زیبا و قدیمی خانواده وحوش Call of the Wild 1982 ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (1982)

* قسمت 25 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 20 دقیقه کشور:

این انیمیشن در مورد زندگی حیوانات در طبیعت می باشد. در هر قسمت یک داستان مجزا را شامل می شود و بر اساس ادبیات حیوانات توسط هاتوجو موکو، نویسنده‌ژاپنی نوشته شده که او با "جایزه ادبیات کودکان موکو هاتوجو" شناخته شده است، ساخته شده است.

رضایت کاربران
92% (12 رای)

خانواده وحوش

این انیمیشن در مورد زندگی حیوانات در طبیعت می باشد. در هر قسمت یک داستان مجزا را شامل می شود و بر اساس ادبیات حیوانات نوشته شده توسط هاتوجو موکو، نویسنده‌ژاپنی نوشته شده که او با “جایزه ادبیات کودکان موکو هاتوجو” شناخته شده است، ساخته شده است.

 

توجه: متاسفانه کیفیت نسخه اصلی این کارتون زیبا دارای کیفیت قابل قبولی نبود و ما مدتها دنبال نسخه باکیفیت تری از این کارتون برای ارتقا باهوش مصنوعی بودیم ولی تمام نسخه ها دارای کیفیت پایینی بودند.

 اگر قسمتهایی از این مجموعه دارای صدای اصلی میباشد به دلیل نبودن صوت دوبله فارسی آن بوده است و ما برای اینکه ترتیب آرشیو مجموعه حفظ شود مجبور به قرار دادن بعضی از قسمتها با صدای اصلی میباشیم.

 

وضعیت لینک های دانلود : قسمت های 3 – 14 – 15 دوبله فارسی نیستند.

 

  • زبان: فارسی

6 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام
    قسمت های 3 – 14 – 15 دوبله فارسی نیستند.

  2. Adel.kazemyy میگه

    سلام میشه بگید کدوم قسمتها دوبله هست هر 25 قسمت دوبله هست؟ یا مثلا یک قسمتش نصفش دوبلست نصفش زبان اصلی؟

  3. Master میگه

    با سلام
    بیش از هزار در خواست فیلم و کارتون و سریال و… از شما عزبزان به ما رسیده و متاسفانه با وضعیتی که کامپیوتر ارتقا دهنده کیفیت سایت بر اثر کار زیاد دچار مشکل شده و شاید به زودی کار ارتقا برای همیشه تعطیل بشه چون حقیقتا این کار زحمت و زمان زیادی میبره و قطعات کامپیوتر هم خیلی گران شده و از لحاظ مالی سایت دچار مشکل هست و کامپیوتر رو نمیتونیم ارتقا بدیم.
    تا هر جا تونستیم که پیش میریم ولی دیگه اگر نشد به بزرگواریتون ما رو عفو کنید.
    موفق باشید

  4. 124000 میگه

    سلام ،ضمن خسته نباشید و خدا قوت خدمت همه ی کسانی که در این مجموعه زحمات زیادی متحمل شدند تا فیلم و سریال های با کیفیت ارائه دهند ،ولی من داخل کادر درخواست فیلم و سریال چند مجموعه ی فیلم و سریال و کارتون سفارش دادم ولی متاسفانه هنوز رسیدگی نشده ،از عوامل این مجموعه خواهشمندم که رسیدگی کنند.

  5. Master میگه

    سلام
    ۲۵ قسمته و به زودی سایر قسمتهاش هم قرار میگیره

  6. Bahram میگه

    سلام مدیر عزیز این سریال چند قسمت است

دیدگاهتان را بنویسید!