کارتون بچه های مدرسه والت 1981 ارتقاء کیفیت یافته با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 26 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 20 دقیقه کشور:

داستان دربارۀ بچه‌های مدرسه‌ای در تورین ایتالیا است و زمان آن به سال ۱۸۸۲ بازمی‌گردد. معلم مدرسه عوض می‌شود و آقای پربونی با آن عینک یک‌چشمی و خط‌های پیشانی‌اش که خیلی خشک و عصا قورت داده به نظر می‌رسد، به‌جای خانم دل‌گارچی به کلاس می‌آید. از موقعی که آقای پربونی شروع می‌کند و قصه‌های اندوهگین و عبرت‌آموزش را سر کلاس برای بچه‌ها تعریف می‌کند، همه از این‌رو به آن‌رو می‌شوند، جز فرانچی. اما آقای پربونی ول‌کن معامله نیست...

رضایت کاربران
92% (24 رای)

بچه‌های مدرسه والت با نام اصلی مدرسه عشق: قصهٔ دل (به ژاپنی: 愛の学校クオレ物語, Ai no Gakkō Kuore Monogatari) (به انگلیسی: School of Love: Heart`s Story) یک مجموعه تلویزیونی انیمهٔ ژاپنی است که بر پایه رمان «قلب» نوشته یکی از مشهورترین نویسندگان ایتالیایی بنام ادموندو ده آمیچیس ساخته شد.

این مجموعهٔ ۲۶ قسمتی در سال ۱۹۸۱ توسط استودیو نیپون انیمیشن و به کارگردانی ایجی اوکابه ساخته شد. موسیقی اصلی توسط کاتسوهیسا هاتوری و یاسوشی آکوتاگاوا ساخته‌‌شد. موسیقی تیتراژ، در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران تغییر داده‌شد. در بخشی از قسمت چهارم مجموعه، موسیقی متنی پخش می‌شود و نوازنده‌ای خیابانی را در حال نواختن آکوردئون نشان می‌دهد. اندکی بعد، پدر و مادر انریکو با رقصی والس‌گونه این موسیقی را همراهی می‌کنند. این قطعه در پخش تلویزیونی ایران سانسور می‌شود اما موسیقی متن آن، به عنوان موسیقی تیتراژ به‌کار می‌رود. با این‌حال، از این‌که آیا موسیقی استفاده‌شده توسط سازندگان ژاپنی، اقتباس یا بخشی از موسیقی فولکلور ایتالیاست، اطلاعی در دست نیست.

داستان

داستان دربارۀ بچه‌های مدرسه‌ای در تورین ایتالیا است و زمان آن به سال ۱۸۸۲ بازمی‌گردد.[۴] معلم مدرسه عوض می‌شود و آقای پربونی با آن عینک یک‌چشمی و خط‌های پیشانی‌اش که خیلی خشک و عصا قورت داده به نظر می‌رسد، به‌جای خانم دل‌گارچی به کلاس می‌آید. از موقعی که آقای پربونی شروع می‌کند و قصه‌های اندوهگین و عبرت‌آموزش را سر کلاس برای بچه‌ها تعریف می‌کند، همه از این‌رو به آن‌رو می‌شوند، جز فرانچی. اما آقای پربونی ول‌کن معامله نیست، او که با گفتن هر داستان، باعث می‌شود هر کدام از بچه‌ها به طریقی با قهرمان داستانش هم‌زادپنداری کنند و به پهنای صورت اشک بریزند، آنقدر میان داستان‌هایش می‌گردد تا بالاخره یک قهرمان (ضدقهرمان) مشابه فرانچی می‌یابد و او را به زانو درمی‌آورد. راوی داستان‌های هر قسمت، انریکو است؛ یکی از بچه‌های خانواده‌دار و متشخص مدرسه که وقایع را در دفتر خاطراتش ثبت می‌کند و در واقع، نتیجه‌گیری اخلاقی پایان هر داستان، از زبان او است.
رمان «قلب» (Cuore / Heart) که منبع اقتباس این انیمه است در سال ۱۸۸۶ توسط اِدموندو دِ آمیچیز (۱۸۶۴–۱۹۰۸)، رمان‌نویس ایتالیایی نوشته شده و موفقترین و محبوبترین رمان او به شمار می‌آید که شهرتی جهانی پیدا کرد. سری کارتونی که در تلویزیون ایران با نام «بچه‌های مدرسه والت» نشان داده شد، محصول کمپانی نیپون است که سال ۱۹۸۱ ساخته شده و شبکۀ TBS آن را پخش کرده‌است.

شخصیت‌ها و برخی صداپیشگان

  • انریکو با صدای «مینو غزنوی»
  • پدر انریکو با صدای «علی محمد اشکبوس» و «بهرام زند»
  • مادر انریکو با صدای «ایران بزرگمهری راد»
  • دیروسی (ارنستو دیروسی) با صدای «مریم شیرزاد»
  • گالونی با صدای «فریبا شاهین مقدم»
  • روبتی (جولیو روبتی) با صدای «آزیتا یاراحمدی»
  • نینو (برادر انریکو) با صدای «نوشابه امیری»
  • فرانچی با صدای «مهوش افشاری»
  • گاروچی
  • آنتونیو لبوکر
  • نروری
  • گروسی
  • سیلویا (خواهر انریکو) با صدای «آزیتا یاراحمدی» (برخی جاها «شیوا گورانی»)
  • آقای پربونی (معلم) با صدای «پرویز نارنجی‌ها»
  • خانم دلگارچی (معلم) با صدای «آزیتا لاچینی»

 

  • زبان: فارسی

21 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام دوست عزیزم
    سایت تعطیل نمیشه فقط قسمت ارتقا کیفیت به وسیله هوش مصنوعی تعطیل میشه توضیح کلی در این آدرس دادیم
    https://www.tvshowplus.com/%d8%ad%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

    متاسفانه تا الان کمکی در این خصوص به سایت نشده و با وضعیتی که کامپیوتر داره مشخص نیست که دقیقا تا کی بتونیم ازش کار بکشیم چون فشار زیادی توی این چند سال روش اومده.
    بهر حال دوستانی که از لحاظ مالی وضعیت خوبی دارند و میتوانند کمک نمایند سایت خودشون رو یاری نمایند تا این بخش تعطیل نشه.
    کمکها هر چه بیشتر باشه ما هم میتونیم زودتر کامپیوتر را ارتقا بدهیم و هم مجموعه کارتونهای نایابی مانند ایکیو سان و مارکوپولو و… را خریداری نماییم و پس از ارتقا تصاویر و سینک صدای فارسی برای اولین بار در ایران با کیفیت عالی در دسترس همه عزیزان و هموطنان قرار بدهیم.

  2. این دیدگاه حاوی اسپویل است و داستان فیلم را لو می‌دهد.
    124000 میگه

    سلام ،میخواستم بگم که میخوام به جهت تعطیل نشدن سایت یه کمکی بکنم ،تا چه میزان میتونیم کمک بکنیم ؟؟؟آیا امیدی هست که سایت تعطیل نشه ؟؟؟اگه این سایت تعطیل بشه دیگه هیچ سایت دیگری نیست که فیلم و سریال و کارتون رو با این کیفیت و دقت بازدهی بکنه!!!!

  3. Master میگه

    سلام
    آیدی را به صورت زیر در قسمت جستجوی تلگرام یا سروش پلاس وارد نمایید به راحتی پیدا می کنه.
    ad_tvshowplus

  4. mst میگه

    با سلام آدرس شما رو تو تلگرام وارد میکنم پیدا نمی کنه میشه یه آدرس دیگه ای بدید ممنون

  5. Master میگه

    سلام ممنون
    دریافت شد

  6. Master میگه

    سلام ممنون
    دریافت شد

  7. mst میگه

    با سلام لینک جدید آپارات قسمت پنجم آپلود شد
    https://www.aparat.com/v/uJ7ix

  8. Master میگه

    سلام مجدد دوست گرامیم
    هیچ زحمتی نیست وظیفه هست تا جایی که امکان دارد سعی ما ایجاد آرشیوی با کیفیت و محتوایی سالم برای همه هموطنان عزیز میباشد.
    محتوای قدیمی که نسل ما با آن بزرگ شدند و کلی خاطره دارند و به نوعی با همین ها رشد کردیم و پرورش پیدا کردیم و صبر و فداکاری و از خودگذشتگی و بسیاری از صفات عالیه ایی که در این محتواهای قدیمی وجود داشت ما و نسل ما را پروراند و پرورش داد.
    این محتواها به علت بی کیفیت بودن مورد بی مهری قرار میگرفت و اکثرا مخصوصا نسل جدید رغبتی به تماشای آنها نداشتند ولی پس از اینکه کیفیت آنها به لطف تکنولوژی هوش مصنوعی بالا رفته طبق آماری که به ما میرسد خیلی از عزیزان به همراه فرزندانشان در کانون گرم خانواده های بزرگوارشان با رغبت و خوشحالی به تماشای محتواهای با کیفیت می نشینند و برخی از دوستان در کامنت های خود از اینکه این محتواهای باکیفیت و سالم را در دسترس همگان قرار داده ایم که با خیال راحت میتوانند در جمع گرم خانواده شاهد تماشای آن باشند ما را مورد لطف و دعای خیر خود قرار میدهند.
    و همین ان شا الله باقیات الصالحاتی باشد برای تیم سایت ما که جمعی هستیم که اکثرا سن بالای چهل و چند سال دارند تا بیشتر و ملتمس دعای خیر از همه عزیزان.

    به هر حال تا زمانی که در حد و توان بدنی و مالی کاری از دست ما بربیاید در خدمت همه شما عزیزان هستیم و اگر روزی خدا نخواست و کار ارتقا کیفیت محتواهای قدیمی تعطیل شد خوشحالیم که توانستیم در طول این چند سال آرشیوی با کیفیت در دسترس همه عزیزان قرار بدهیم.

  9. mst میگه

    با سلام و خسته نباشید ضمن عرض پوزش بابت زحماتی که برای شما ایجاد نمودم و تشکر ویژه از کلیه عوامل سایت امیدوارم بزودی مشکل مالی برطرف شود و همچنان بتوانید کلیه اهدافی که دارید جامه عمل بپوشانید. اگر قابل بدانید حاضر هستم هر کمکی را که لازم باشد تقدیم نمایم

  10. Master میگه

    سلام
    ممنون از لطف شما
    قسمت ۶ و ۱۰ با صوت فارسی در سایت جایگزین شد

  11. mst میگه

    سلام ضمن تشکر و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتون قسمت 22 آپلود شد
    https://aparat.com/v/uJ7ix

  12. Master میگه

    سلام
    قسمت 22 مدرسه والت رو لطفا دوباره در آپارات آپلود کنید چون حذف شده و سعی کنید عنوان ها یکی نباشه چون آپارات عنوانهای شبیه به هم رو حذف میکنه

  13. Master میگه

    سلام ممنونم
    قسمت 9 بنر با صوت فارسی در سایت آپلود شد.
    این قسمتها هم بزودی عوض میشوند.

  14. mst میگه

    با سلام قسمت های 6 ؛ 10 و 22 کارتون بصورت دوبله داشتم در اپارات آپلود کردم آدرسشو میفرستم در صورت امکان از صوت دوبلش استفاده کنید ممنون
    https://www.aparat.com/v/clWvx قسمت 6
    https://www.aparat.com/v/ypLEJ قسمت 10
    https://www.aparat.com/v/bmHDG قسمت 22

  15. عباس یزدان پناه میگه

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز یه پیشنهاد داشتم ببخشید اگه فضولی حساب میشه آرم شرکت تون تو کارتون سند باد پینوکیو هم قشنگ هم کوچک هست ولی تو کارتون بچه های مدرسه والت آرم خیلی بزرگه اگه امکان داره تو کارتون های جدید از همون آرم کارتون سند باد پینوکیو استفاده کنید ببخشید با تشکر از شما

  16. Master میگه

    سلام متاسفانه صوت دوبله بعضی از قسمتها به علت دوبله نشدن توسط سیمای ایران موجود نیست و برای اینکه ترتیب آرشیو مجموعه کارتون از بین نره با صدای اصلی قرار دادیم

  17. الهام پدرام میگه

    سلام قسمت های 5و6و10و11 دوبله نیستند البته تا یازده رو کنترل کردم بقیه هم مشخص نیست

  18. Master میگه

    خواهش میکنم

  19. راد میگه

    ممنون از توجهتون

  20. Master میگه

    سلام اصلاح شد

  21. راد میگه

    سلام قسمت 23 خرابه 720P

دیدگاهتان را بنویسید!