سریال ایرانی قصه‌ های تا به‌ تا سال 1373 ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 43 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 25 دقیقه کشور:

شخصیت محوری سریال عروسکی است به نام «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا» که از یک سیاره ناشناخته به زمین آمده و مهم‌ترین توانایی او این است که با خواندن وِرد «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا»، کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهد.

رضایت کاربران
100% (7 رای)

توجه: متاسفانه کیفیت نسخه های اصلی این سریال زیبا دارای کیفیت قابل قبولی نبود و ما مدتها دنبال نسخه باکیفیت تری از این سریال برای ارتقا باهوش مصنوعی بودیم ولی تمام نسخه ها دارای کیفیت پایینی بودند و به علت در خواستهای زیاد اعضای محترم سایت این سریال هم ارتقا داده شد.

 

قصّه‌های تابه‌تا که با نام شخصیت اصلی آن زی‌زی گولو نیز شناخته می‌شود، یک سریال تلویزیونی کودکانه به کارگردانی مرضیه برومند که شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۳ در ۴۳ قسمت، صبح‌های جمعه اقدام به پخش آن کرد. مخاطب این سریال را عمدتاً رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسال تشکیل می‌داد.

شخصیت محوری سریال عروسکی است به نام «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا» که از یک سیاره ناشناخته به زمین آمده و مهم‌ترین توانایی او این است که با خواندن وِرد «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا»، کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهد. این سریال در میان کودکان و نوجوانان ایران و حتّی رده سنّی بزرگسال شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرد به گونه‌ای که واژه «زی‌زی گولو» به فرهنگ گفتاری مردم نیز راه یافت.

 

  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!