فیلم ایرانی راه دوم محصول سال 1363 ارتقاء کیفیت یافته با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

مدت زمان: 90 دقیقه کشور:

مرد و زنی که قصد جدایی از یکدیگر را دارند در تصادف اتومبیل زخمی می‌شوند و در بیمارستان بستری می‌گردند. مرد، پایش را از دست می‌دهد و..

رضایت کاربران
100% (4 رای)

به یاد ناصر جان طهماسب صدایی بی نظیر و تکرار نشدنی در عرصه هنر دوبله ایران

یادت جاویدان ای مرد حنجره طلا که با رفتنت اشک تمام فیلم بازان هنرت را بی اختیار جاری ساختی چرا که با صدای مخملی تو بسیاری از آثار دیدنی تر و ماندگارتر شد سرهنگ کسلر در سریال ارتش سری با صدای زیبای تو در ذهنها ماندگار شد و چه بسیار آثاری که فقط صدای بی نظیر تو باعث تماشای چندباره آنها می شود . خداوند تو را بیامرزد و در جوار رحمت بی پایانش جای دهد که کلی خاطرات بی مانند به جای گذاشتی ناصر جان طهماسب.

 

راه دوم عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حمید رخشانی در سال ۱۳۶۳ است.

این فیلم به گفته پروانه معصومی نقطه عطفی از حضور زنان در سینمای بعد از انقلاب بود. به گفته او تا قبل از این فیلم، زنان در سالهای اولیه انقلاب، منفعل و در حاشیه بودند ولی با آمدن فیلم راه دوم مسیر عوض شد و زنها در فیلمهای ایرانی نقش محوری به عهده گرفتند.

خلاصه فیلم

مرد و زنی که قصد جدایی از یکدیگر را دارند در تصادف اتومبیل زخمی می‌شوند و در بیمارستان بستری می‌گردند. مرد، پایش را از دست می‌دهد و..

 

توجه: متاسفانه کیفیت نسخه اصلی این فیلم زیبا دارای کیفیت قابل قبولی نبود و ما مدتها دنبال نسخه باکیفیت تری از این فیلم برای ارتقا باهوش مصنوعی بودیم ولی تمام نسخه ها دارای کیفیت پایینی بودند با توجه به درگذشت ناصر جان طهماسب عزیز و ادای دین به 50 سال زحمت این بزرگ مرد هنر دوبله ایران آن را ارتقا دادیم و فعلا از ما قبول بفرمایید اگر در آینده نسخه بهتری برای تبدیل موجود شد حتما مجددا برای ارتقا آن مورد نظر قرار خواهد گرفت.

 

 

 

  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!