کارتون پسر کوهستان Andesu Shōnen Pepero no Bōken 1975 دوبله فارسی کیفیت عالی ارتقا کیفیت یافته با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (1975–1976)

* قسمت 25 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 24 دقیقه کشور:

داستان در مورد پسرکی اهل آمریکای جنوبی به نام پپرو است که در جستجوی پدر است. پدری که به جستجوی شهر افسانه‌ای ال‌دورادو مدتی ست که از خانه رفته‌است.

رضایت کاربران
95% (18 رای)
کارگردان:

پسر کوهستان

با نام اصلی ماجراهای پپرو یا ماجراهای پپرو، پسر (کوه) آند (به ژاپنی: アンデス少年ペペロの冒険 Andesu Shōnen Pepero no Bōken) مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی است. تهیه‌کنندگان این سریال تاسویا اونو و سومیو تاکاهاشی هستند و این سریال از شبکه نت نت‌ورک بین ۶ اکتبر ۱۹۷۵ تا ۲۹ مارس ۱۹۷۶ نخستین بار در ژاپن پخش شد، که این در زمانی قبل از انقلاب بوده، شروع پخش حدوداً از اوایل مهرماه بوده و تا آخر نوروز طول کشیده‌است. از آن زمان به بعد این سریال به زبان‌های گوناگون ترجمه شد.

توجه: اگر قسمتهایی از این مجموعه دارای صدای اصلی میباشد به دلیل نبودن صوت دوبله فارسی آن بوده است و ما برای اینکه ترتیب آرشیو مجموعه حفظ شود مجبور به قرار دادن بعضی از قسمتها با صدای اصلی میباشیم.

 

  • زبان: فارسی و عربی
  • نویسنده: Tatsuya Ono, Sumio Takahashi

ستارگان

6 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام اگر دوبلشون گیر بیاد حتما

  2. Farhad2002 میگه

    سلام اگه امکان داره رابرت مردی که نمیخواست بزرگ باشد و انیمیشن های وقتی بابا کوچک بود / در دندانت لانه دارم / جامدادی توشیا / سما نگهبان چشمه / شنل قرمزی/جیمز گربه یا همان باغ گلها/بابالوها/علی کوچولو این مرد کوچک/پیمپا/گنجشکک اشی مشی عروسکی/ ژوبیه و ژوبیا/دنیای سوزی/مسافرکوچولو/مامفی و دریانورد/ واتو واتو / و … را هم به مجموعه های نوستالژی خوبتون اضافه کنین

  3. Master میگه

    سلام دوست گرامی درست هست
    شما باید از پلیری استفاده کنید که کدک تصویری H265 را ساپورت کنه

  4. Ali1359 میگه

    سلام گفتید درست شد ولی هنوز صوتی دانلود میشه

  5. Master میگه

    سلام
    درست شد

  6. کیوان میگه

    سلام مدیر محترم سایت قسمت ورود به سایت مشکل داره لطفا درستش کنید

دیدگاهتان را بنویسید!