کارتون زیبا و قدیمی کایوت و رودرانر Wile E. Coyote and Road Runner ارتقاء کیفیت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 59 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 7 دقیقه کشور:

وایل ای. کایوت و رودرانر نام دو شخصیت کارتونی است که یکی کایوت و دیگری یک کوکو دونده است و هر وقت که کایوت در تلاش است که رودرانر را بگیرد ناموفق می‌ماند.

رضایت کاربران
100% (4 رای)

وایل ای. کایوت و رودرانر (به انگلیسی: Wile E. Coyote and Road Runner) نام دو شخصیت کارتونی است که یکی کایوت و دیگری یک کوکو دونده (به انگلیسی: Greater Roadrunner) است و هر وقت که کایوت در تلاش است که رودرانر را بگیرد ناموفق می‌ماند.

وایل ای کایوت و رودرانر دو شخصیت کارتونی برگرفته شده از سری کارتون‌های لونی تونز و مری ملودی هستند. شخصیت‌های کایوت و رودرانر در سال ۱۹۴۸ در انیمیشنی به کارگردانی چاک جونز برای کمپانی برادران وارنر ساخته شدند. درحالی که قالب اولیه خلقتشان کار نویسنده‌ای بنام مایکل مالتز بود. در ۱۶ قسمت اولی که مالتز نوشته بود، این دو شخصیت در یک مسافت طولانی نمایشی هنرنمایی می‌کردند که برای پخش در کارتون‌های تلویزیونی ساخته شده بود. در هر قسمت کایوت به جای استفاده از غرایز حیوانی و حیله‌گری از دستگاه‌های مضحک و نقشه‌های پیچیده برای دنبال کردن طعمه‌اش استفاده می‌کند. کایوت هم چنین به صورت جداگانه در ۵ قسمت از کارتون‌های باگز بانی (به انگلیسی: Bugs Bunny) به عنوان دشمن ظاهر شده‌است. در حالی که عموماً کایوت در انیمیشن‌های کوتاه کایوت و رودرانر، ساکت است اما با لهجهٔ خالص در این سفر تک نفره صحبت می‌کند و با صداگذاری مل بلانس[۱] خودش را به عنوان وایل ای کایوت نابغه معرفی می‌کند. رودرانر فقط با آوای بیپ، بیپ (در ایران برخی به اشتباه از لفظ میگ میگ استفاده می‌کنند) از خودش صدا درمی‌آورد و گاهی هم سرو صدا می‌کند. آوای بیپ، بیپ را پل جولین صداپیشگی کرده‌است.

 

  • زبان: بی کلام

6 دیدگاه

  1. Master میگه

    سپلس از لطف شما 🙏🌹

  2. Farhad2002 میگه

    به امید خدا … امیدوارم زودتر مشکل حل بشه
    در ضمن سایتتون حرف نداره و به معنای واقعی تک هستین / راضیم ازتون

  3. Master میگه

    سلام
    سرور دانلود مشکل پیدا کرده و در حال برطرف کردن مشکل هستیم به امید خدا بزودی مشکل دانلود هم حل میشه.

  4. Farhad2002 میگه

    سلام مجدد و عرض خسته نباشید خواستم بعرضتان برسانم فقط این مجموعه نیستکه مشکل دانلود پیدا کرده کل سرور سایت مشکل داره و دانلود نمیکنهََ!!!! یعنی بقیه لینکهای دانلود مجموعه های دیگه هم مشکل پیدا کرده

  5. Master میگه

    سلام
    متاسفانه کل مجموعه این کارتون زیبا به علت نامعلوم از سرور ما حذف شده
    و باید در آینده مجددا آپلود بشه
    اگر عجله دارید با لینک زیر میتوانید این مجموعه را در کانال آپارات ما مشاهده یا دانلود نمایید

    https://www.aparat.com/playlist/7735340

  6. Farhad2002 میگه

    سلام برای دانلود کردن نام کاربری و رمز میخواد / چی بزنم تا بتونم دانلود کنم؟؟؟ جواب؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید!