دانلود سریال قدیمی ماجراهای شرلوک هولمز 1984 The Adventures of Sherlock Holmes دوبله فارسی کیفیت عالی با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

* قسمت 41 ( آخرین قسمت ) اضافه شد *
مدت زمان: 50 دقیقه کشور:

سریال «ماجراهای شرلوک هولمز» درباره کارآگاهی به نام شرلوک هولمز است. این کارآگاه در اواخر سده ۱۹ و آغاز سده بیستم معرفی شد. او كه وجود خارجی نداشت، طرفداران پروپا قرصی در دنيا پيدا كرد به گونه ‌ای كه صدها انجمن و گروه به طرفداری او در دنيا تشكيل و مجموعه ‌ای از لباس ‌های شخصی ‌اش در لندن در موزه ‌ای نگهداری شد. در هر قسمت این سریال هولمز با معما های جنایی جدید رو به رو شده و آن ها را حل می کند.....مجموعه ماجراهای شرلوک هولمز هم با کیفیت عالی توسط کانال آپاراتی TvShowPlus با بکارگیری از تکنولوژی هوش مصنوعی ارتقا کیفیت یافته و به صورت FULL HD اصلاح رنگ شده است تا با دیدن آن لذت بیشتری ببرید.

رضایت کاربران
83% (68 رای)

ماجراهای شرلوک هلمز (به انگلیسی: The Adventures of Sherlock Holmes) یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی است که بر اساس شخصیت داستانی شرلوک هلمز، در کمپانی گرانادا تلویزیون تهیه شده و در سال‌های ۱۹۸۴-۱۹۹۴ از کمپانی آی‌تی‌وی گرانادا و از شبکه ITV بریتانیا پخش می‌شد. در این مجموعه جرمی برت در نقش شرلوک هلمز بازی می‌کند. این مجموعه خاطره انگیز از دیدگاه سایت معتبر بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها یا IMDb عنوان 73 امین سریال برتر دنیا را به خود اختصاص داده است. دکتر واتسون به عنوان نوعی شخصیت کاملاً صالح به تصویر کشیده شده است. در ابتدا ، واتسون توسط دیوید برک به تصویر کشیده شد. بورک در سال اول سریال ماجراها قبل از عزیمت به عضویت شرکت رویال شکسپیر ظاهر شد. او توسط ادوارد هاردویک جایگزین شد که نقش واتسون را برای بقیه اجرا بازی می کرد. این مجموعه از هفت فصل ساخته شده‌است. عنوان فصل اول و دوم ماجراهای شرلوک هلمز است. عنوان فصل سوم و چهارم بازگشت شرلوک هلمز می‌باشد . عنوان فصل‌های پنجم و ششم و هفتم خاطرات شرلوک هلمز است. برنامه این بود که تمام داستان‌های شرلوک هولمز ساخته شود ولی به دلیل مرگ ناگهانی جرمی برت این پروژه ناتمام باقی ماند.

داستان

شرلوک هولمز و همکارش دکتر واتسون که در آزمایشگاه دانشگاه توسط استامفورد با هم آشنا شدند(طبق داستان اتود در قرمز لاکی)، دوش به دوش هم در ماجراهای اسرارآمیز پلیسی و به دام انداختن آدمکشان دست اندرکارند. این مجموعه تلویزیونی بر اساس یک مجموعه داستان کوتاه و چندین رمان از سر آرتور کانن دویل تهیه شده‌است.

  • زبان: فارسی

8 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام
    در حال آماده سازی و ارتقای کیفیت هست بزودی قرار خواهیم داد.

  2. سید محمد میگه

    سلام ببخشید ادامه سریال
    ماجراهای شرلوک هولمز محصول 1984
    نمیگذارید؟ خیلی وقت تا قسمت بیست نهم نگاه کردم

  3. Master میگه

    سلام
    در قسمت بروز رسانی. توضیح داده شده که فعلا تا قسمت ۲۸ آپلود شده و آماده دانلود میباشد.

  4. رضا دلبری میگه

    سلام از 29 به بعد لینک دانلود یوزر پسورد میخواد

  5. Master میگه

    سلام ممنون از لطفتون که اینهمه ما رو شرمنده میفرمایید.
    ادامه مجموعه شرلوک هلمز به زودی ارتقا خواهد یافت توجه داشته باشید سریالهایی که دارای قسمتهای زیاد هستند به مرور ارتقا پیدا میکنند تا بتوانیم با ارتقا سایر محتواهای قدیمی دیگر در کنار آنها تنوع را حفظ نماییم.

  6. سید محمد میگه

    سلام ببخشید ادامه سریال
    ماجراهای شرلوک هولمز محصول 1984
    نمیگذارید؟ تا قسمت 19 نگاه کردم سریالش بینظیره
    خداطول عمر باعزت بهتون بده واسه تمام زحمت هایی که میکشید از راه دور دستتون میبوسم

  7. Master میگه

    سلام
    متاسفانه در هنگام آپلود دچار مشکل شده
    مجددا آپلود شد.

  8. سید محمد میگه

    باسلام مدیر عزیز قسمت سوم ماجراهای شرلوک هولمز محصول 1984
    .1080HQ.03(H.265) با کیفیت دانلود میشه 5 بار هم دانلود کردم
    اما با هیچ پلیری نشون نمیده فایل مشکل داره دانلود کنید خودتونم ببنید

دیدگاهتان را بنویسید!