دانلود انیمیشن گربه بازرس 1984 Black Cat Detective دوبله فارسی ارتقا کیفیت به وسیله تکنولوژی هوش مصنوعی

مدت زمان: 72 دقیقه کشور:

«گربه بازرس» تمام ویژگیهای لازم را برای محبوب شدن در اختیار داشت. خوش‌تیپ بود، شجاع بود، مهربان بود، با جرم و جنایت مبارزه می‌کرد و از همه مهمتر بسیار زیرک و باهوش بود.

رضایت کاربران
100% (10 رای)

گربهٔ بازرس (نویسه‌های چینی سنتی: 黑貓警長; نویسه‌های چینی ساده‌شده: 黑猫警长; پین‌یین: Hēimāo Jǐngzhǎng) یک مجموعهٔ انیمیشن چینی است که توسط استودیو فیلم‌های کارتونی شانگهای تولید شده‌است.

«گربه بازرس» تمام ویژگیهای لازم را برای محبوب شدن در اختیار داشت. خوش‌تیپ بود، شجاع بود، مهربان بود، با جرم و جنایت مبارزه می‌کرد و از همه مهمتر بسیار زیرک و باهوش بود. گربه بازرس، یک گربۀ سیاه رنگ بود که در واقع رییس پلیس شهر حیوانات محسوب می‌شد. او به مبارزه با تبهکاران می‌پرداخت و آرامش و امنیت را در شهر حیوانات برقرار می‌کرد. در بیشتر مواقع، با موتورسیکلت خود در مأموریتها شرکت می‌کرد و اسلحۀ جالبی نیز داشت که گلولۀ آن به صورت خودکار هدف را تقعیب می‌کرد. لقب او در برخی از کشورها «آقای سیاه» است ولی در ایران با نام «گربه بازرس» شناخته می‌شود.

 

توجه: اگر قسمتهایی از این کارتون زیبا دارای صدای اصلی میباشد به دلیل موجود نبودن صوت دوبله فارسی آن بوده است .

 

  • زبان: فارسی و چینی

4 دیدگاه

  1. Master میگه

    سلام
    دوست گرامی قسمتهایی که دوبله فارسی داشته اند روی کارتون صدا گذاری شده و هیچ جایی دوبله کامل فارسی این کارتون موجود نیست.

  2. Farhad2002 میگه

    کل انیمیشن فارسی نیست دو بار هم دانلود کردم در دو تایم طولانی مختلف اما متاسفانه کل فیلم فارسی نیست

  3. Master میگه

    سلام
    این کارتون زیبا با تایم مشخص که دوبله فارسی آن موجود بوده صداگذاری شده و در سایت موجود هست

  4. Farhad2002 میگه

    سلامدوبله این کارتون خاطره انگیز را پیدا کردم اگه امکان داره کیفیتش را با هوش مصنوعی ارتقاء بدین بذارین تو سایت همه استفاده کنن.

دیدگاهتان را بنویسید!