فیلم ایرانی توبه نصوح محصول سال 1361 ارتقا کیفیت یافته با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

مدت زمان: 92 دقیقه کشور:

لطف‌علی خان که کارمند بانک است بر اثر سکته می‌میرد ولی در هنگام دفن زنده شده و از جا بر می‌خیزد. او در اثر این اتفاق به این فکر می‌افتد که از افرادی که می‌شناسد حلالیت بگیرد غافل از اینکه مسیر سختی پیش رو دارد...

رضایت کاربران
100% (7 رای)

توبه نصوح نام فیلمی به کارگردانی محسن مخملباف است. این فیلم محصول کشور ایران و تولید سال ۱۳۶۱ می‌باشد. این فیلم، اولین فیلمِ فرج الله سلحشور در مقام بازیگر بود.

خلاصه داستان

لطف‌علی خان که کارمند بانک است بر اثر سکته می‌میرد ولی در هنگام دفن زنده شده و از جا بر می‌خیزد. او در اثر این اتفاق به این فکر می‌افتد که از افرادی که می‌شناسد حلالیت بگیرد غافل از اینکه مسیر سختی پیش رو دارد..

 

بازیگران فیلم سینمایی توبه نصوح :

۱- فرج الله سلحشور ۲- محمد کاسبی ۳- بهزاد بهزادپور ۴- محمد علیدوست ۵- مهدی کاغذچی ۶- مریم رفسنجانی ۷- عصمت مخملباف ۸- محمد کمالیان ۹- ابوالفضل علاقمند ۱۰- پنجعلی عقبایی ۱۱- عباس بازبندی ۱۲- محبوبه مشکینی ۱۳- مهین خزاعی ۱۴- اعظم علاقمند ۱۵- ولی صابری ۱۶- محمدعلی حاج قربان ۱۷- ابو تراب جعفربگلو ۱۸- احمد طلایی ۱۹- مسعود قندی ۲۰- فاطمه مشکینی ۲۱- حمید خزاعی ۲۲- افتخار علاقمند ۲۳- قاسم خرازانی ۲۴- حسین قائم پناه ۲۵- داوود خیرآبادی ۲۶- عبداله سلحشور ۲۷- حمید سلحشور

 

توجه: متاسفانه کیفیت نسخه اصلی این فیلم زیبا دارای کیفیت قابل قبولی نبود و ما مدتها دنبال نسخه باکیفیت تری از این فیلم برای ارتقا باهوش مصنوعی بودیم ولی تمام نسخه ها دارای کیفیت پایینی بودند با توجه به درخواست های زیاد دوستان برای این فیلم فعلا از ما قبول بفرمایید اگر در آینده نسخه بهتری برای تبدیل موجود شد حتما مجددا برای ارتقا آن مورد نظر قرار خواهد گرفت.

 

  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!